/image/13/3/peugeot-308-2015-02.31133.jpg

PEUGEOT 308 5 uși

De la 13 819 DDP*

PEUGEOT 308 5 USI

Peugeot 308 dispune de o serie de inovatii tehnologice uimitoare. Dedicate confortului si suportului conducatorului auto, noile tehnologii isi fac simtita prezenta in fiecare moment la bord.

PureTech

308 5 usi

Versiunea 1.2L 130 CP S&S este echipata cu tehnologia PureTech, 3 cilindri pe benzina, turbo si in compania unei transmisii cu 6 rapoarte, manuale sau automate, de tip EAT6 se poate considera un reper in segmentul sau. Dimensiuni compacte, greutate redusa si materiale inovative cu forta de frecare redusa sunt factori importanti in cursa pentru performanta si economie de carburant, fara compromisuri in termeni de fiabilitate si putere. Imbinand experienta cu competenta, aceasta inovatie tehnologica reduce consumul de combustibil si emisiile de CO cu 21%.i

Cu aceasta noua intrare in gama de motorizari bazate pe tehnologia PureTech (benzina), Peugeot 308 reuseste sa imbine exemplar performanta si placerea de a conduce.

BlueHDi

308 5 usi

Peugeot 308 utilizeaza tehnologie de varf, precum BlueHDi pentru motorizarea diesel, termenul reprezentand denumirea oficiala pentru propulsorul care indeplineste standardele Euro 6. Gratie combinatiei exclusive intre SCRi si FAPi, tehnologia BlueHDi reduce semnificativ (peste 90%) emisiile de noxe, eliminand particulele in proportie de 99.9 %.i

TRANSMISIE AUTOMATA EAT6

/image/43/0/peugeot_308_berline_eat6_633x400.110430.jpg

Noua transmisie automata cu 6 rapoarte EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6) include tehnologia Quickshift pentru a face trecerea de la o treapta la alta rapid si fluent, avand ca rezultat o experienta de condus superiora.

Proiectata sa reduca emisiile de CO2, transmisia EAT6 are un rol foarte important de intermediere intre motorizare si sofer, diferentele dintre cele doua tipuri de cutii de viteze (manuala si automata) fiind de doar 5 g/km (utilizand aceleasi tipuri de anvelope).

EFICIENTA SI CONSUM RECORD

i

Peugeot 308, model detinator al titlului Masina Anului 2014 in Europa, si-a completat gama de motorizari cu noul propulsor pe benzina, PureTech 130 CP, turbo, cu care a inregistrat un nou record de consum: 2.85 litri/100 km si 1810 kilometri parcursi cu un singur plin de combustibil.

Aceasta performanta remarcabila a fost demonstrata pe circuitul din Almeria, Spania, sub supravegherea atenta a autoritatilor franceze (UTAC, Cycle, Motorcycle and Automobile Technical Union). Astfel, o versiune de serie a modelului Peugeot 308 echipata cu tehnologia PureTech asociata unei transmisii manuale cu 6 rapoarte a rulat pentru cel putin 32 de ore i cu un consum de 51.4 litri de carburant, obtinand un record raportat la distanta parcursa cu singur plin de combustibil.

PACHET SPORT

/image/49/8/combine-gallery-full.110498.jpg
/image/49/9/bouton-start-stop-gallery-full.110499.jpg

O masina energica precum Peugeot 308, va raspunde instant celor mai exigente solicitari din partea conducatorului auto. Pachetul sport "Driver Sport Pack" este acum disponibil, optional, spre fericirea pasionatilor de experiente dinamice la volan.

Prin simpla apasare a unui buton "Sport" situat pe consola centrala, soferul poate activa sistemul, schimband radical parametrii tinutei de drum: directia si acceleratia raspund mai rapid, sunetul motorului se amplifica, panoul de bord utilizeaza lumini care fac trecerea de la alb la rosu indicand informatii despre resursele masinii precum putere, sau potentialul demarajului inaintea si in timpul acceleratiei.

/image/46/3/08.110463.jpg

SERVODIRECTIE ASISTATA ELECTRIC


Prin inlocuirea sistemului de servodirectie electro-hidraulic variabil, cu varianta electrica a acestuia, Peugeot 308 prezinta o manevrabilitate excelenta in conditiile urbane si reuseste sa reduca inclusiv emisiile de CO2.

/image/47/6/41.110476.jpg

PORNIRE FARA CHEIE


Ca o alternativa la sistemul traditional bazat pe yala mecanica cu cheie, tehnologia de recunoastere electronica permite deblocarea usilor, pornirea si oprirea motorului printr-o simpla apasare a butonului Start/Stop, sau a telecomenzii.

ASISTENTA LA URCARE & FRANA DE MANA ELECTRICA

i

Hill Assist, tehnologia de asistenta in rampa faciliteaza manevrabilitatea la urcare, (dotare disponibila incepand cu versiunea Active). Aceasta functie imobilizeaza vehiculul pentru o scurta perioada (aproximativ 2 secunde), creand posibilitatea de schimbare a piciorului de pe frana pe acceleratie.

Frana de mana electrica actioneaza ca setare automata la oprirea motorului si se dezactiveaza cand acesta este repornit (dotare standard in echiparea versiunilor de top).

ARHITECTURA EFICIENTA

i

Datorita structurii si dimensiunilor sale compacte, bazate pe noua platforma EMP2, Peugeot 308 beneficiaza de o reducere a greutatii cu 140Kg. Inaltimea redusa cu 47 mm, lungimea cu 23 mm si latimea cu 10 mm, au condus la rezultate net superioare fata de modelul anterior. Sudarea cu laser ajuta de asemenea la reducerea greutatii.

COMPONENTE EFICIENTE

i

Componentele avansate reduc greutatea intregului autovehicul, iar noua structura a automobilului beneficiaza de elemente din aluminiu, inclusiv pentru sistemul de franare.

EFICIENTA PURA

i

Design vizionar, performanta avansata

Peugeot 308 a fost proiectat sa creeze o experienta de exceptie la volan avand in vedere inclusiv comportamentul fata de mediu. Greutatea s-a redus semnificativ pentru a obtine performante de top, acordandu-se o atentie deosebita tuturor elementelor la care se puteau face imbunatatiri fata de modelul precedent, iar noul model a devenit mai compact si mai usor. Forma aerodinamica, materialele inovative si sistemul de servodirectie electric contribuie in mare masura la reducerea emisiilor la pragul de 82 g/km CO2.