/image/15/3/peugeot-308-sw-2015-03.31153.jpg

PEUGEOT 308 SW

De la 16 837 DDP*

PEUGEOT 308 SW

Peugeot 308 SW dispune de o serie de inovatii tehnologice uimitoare. Dedicate confortului si suportului conducatorului auto, noile tehnologii isi fac simtita prezenta in fiecare moment la bord.

PureTech

/image/19/7/peugeot_308_berline_puretech_960x460.111197.jpg

Noile motorizari pe benzina beneficiaza de avantajele tehnologiei eficiente PureTech, cu transmisii in 6 rapoarte, manuale, sau automate de tip EAT6, cea mai cunoscuta versiune a lui Peugeot 308 SW fiind 1,2L PureTech 130 CP sau cu 110 CP, propulsor competitiv turbo, cu trei cilindri. Dimensiuni compacte, greutate redusa si materiale inovative cu forta de frecare redusa sunt factori importanti in cursa pentru performanta si economie de carburant, fara compromisuri in termeni de fiabilitate si putere. Imbinand experienta cu competenta, aceasta inovatie tehnologica reduce consumul de combustibil si emisiile de CO2 cu 21%.iCu aceasta noua intrare in gama de motorizari PureTech, pe benzina, Peugeot 308 SW gaseste echilibrul perfect intre performanta si placerea de a conduce.

BlueHDi

/image/19/8/peugeot_308_berline_bluehdi_960x460.111198.jpg

Peugeot 308 SW utilizeaza tehnologie avansata precum BlueHDi si pentru motorizarea diesel, termenul reprezentand denumirea oficiala pentru propulsorul care indeplineste standardele Euro 6. Gratie combinatiei exclusive intre SCRi si FAPi, tehnologia BlueHDi reduce semnificativ (peste 90%) emisiile de noxe, eliminand particulele in proportie de 99.9 %.i

TRANSMISIE EAT6

/image/19/9/peugeot_308_berline_eat6_633x400.111199.jpg

Noua transmisie automata cu 6 rapoarte EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6) include tehnologia Quickshift pentru a face trecerea de la o treapta la alta rapid si fluent, avand ca rezultat o experienta de condus superiora. Proiectata sa reduca emisiile de CO2, transmisia EAT6 are un rol foarte important de intermediere intre motorizare si conducatorul auto, diferentele dintre cele doua tipuri de cutii de viteze (manuala si automata) fiind de 5 g/km (utilizand aceleasi tipuri de anvelope).

PACHET SPORT

i

O masina dinamica precum Peugeot 308 SW, va raspunde instant celor mai exigente solicitari din partea conducatorului auto, in special cu ajutorul pachetului sport Driver Sport Pack care este disponibil, optional, spre fericirea pasionatilor de experiente intense la volan. Prin simpla apasare a unui buton "Sport" situat pe consola centrala, soferul poate activa sistemul, schimband radical parametrii tinutei de drum: directia si acceleratia raspund mai rapid, sunetul motorului se amplifica, panoul de bord utilizeaza lumini care fac trecerea de la alb la rosu indicand informatii despre resursele masinii precum puterea, sau potentialul demarajului inaintea si in timpul acceleratiei.

308 SW

SERVODIRECTIE ASISTATA ELECTRIC

Prin inlocuirea sistemului de servodirectie electro-hidraulic variabil, cu varianta electrica a acestuia, Peugeot 308 SW prezinta o manevrabilitate excelenta in conditiile urbane si reuseste sa reduca inclusiv emisiile de CO2.

/image/25/6/adml1.111256.jpg

PORNIRE FARA CHEIE

Ca o alternativa la sistemul traditional bazat pe yala mecanica cu cheie, tehnologia de recunoastere electronica regasita la 308 SW permite deblocarea usilor, pornirea si oprirea motorului printr-o simpla apasare a butonului Start/Stop si a telecomenzii.

/image/25/7/frein_de_stationnement_electrique1.111257.jpg

FRANA DE MANA ELECTRICA

In echiparea standard a modelului Peugeot 308 SW versiunile Allure si Feline modelul dispune de sistem electronic automat pentru frana de mana, care se declanseaza in momentul in care motorul este oprit si se elibereaza la pornire.

PARK ASSIST

i

Tehnologia Park Assist face apel la sistemul de senzori pentru a evalua spatiile de parcare si a simplifica inclusiv manevrele dificile de parcare laterala. Sistemul de parcare automat preia directia autovehiculului si ofera alerte audio/video ca raspuns la utilizarea comenzilor (accelaratie, frana), cu posibilitatea ca soferul sa poata interveni oricand asupra controlului directiei.

ASISTENTA LA URCARE

i

Hill Assist, tehnologia de asistenta in rampa faciliteaza manevrabilitatea la urcare, (dotare disponibila incepand cu versiunea Active). Aceasta functie imobilizeaza vehiculul pentru o scurta perioada (aproximativ 2 secunde), creand posibilitatea de schimbare a piciorului de pe frana pe acceleratie.

MOTORIZARI EFICIENTE

/image/26/0/pure_efficience1.111260.jpg

La fel ca versiunea hatchback, Peugeot 308 SW este semnificativ mai usor (cu 140 Kg) comparativ cu modelul din generatia anterioara, devenind astfel break-ul cu cea mai redusa masa de pe piata. Fiecare parte a masinii a fost supusa procesului de reducere a greutatii, pornind de la conceptia designului revolutionar, pana la utilizarea aluminiului si a sudurii cu tehnologie laser. Pana si sistemul de franare a fost atent proiectat urmarind acest obiectiv, eficienta energetica in timp ce asigura performante optime si siguranta maxima.