/image/14/4/peugeot-boxer-home-1280.114144.jpg

PEUGEOT Boxer

De la 21 004 DDP*

PEUGEOT BOXER

Accesoriile si dimensiunile variate regasite pe Boxer transforma utilitara intr-un model de referinta in materie de eficienta si utilitate.

POSIBILITATI DE INCARCARE

/image/15/5/peugeot-boxer-chargement-960.114155.jpg

Deschiderea larga de care beneficiaza Peugeot Boxer, incepand de la 96° faciliteaza incarcarea si descarcarea cu usurinta a bunurilor si continua cu posibilitati de a mari suprafata de acces pana la 180°, sau chiar 270° (optional), avantajele fiind vizibile mai ales daca se alege si varianta cu usi glisante laterale. Pentru a reduce volumul de munca, inginerii Peugeot au reusit sa obtina cel mai jos prag al platformei existent in segmentul utilitarelor de aceste dimensiuni: 493 - 602 mm, valoarea cea mai mica fiind posibil de atins cu ajutorul sistemului optional cu suspensie pneumatica.

/image/15/6/peugeot-boxer-charge-445.114156.jpg

SARCINA UTILA


Peugeot Boxer beneficiaza de o gama larga de versiuni, adaptate la variate activitati ale companiilor. Proiectat cu 3 ampatamente diferite (3m, 3.45m si 4.04m) autovehiculul vine in sprijinul profesionistilor cu varianta de caroserie inchisa, sau cu cea de tip platforma, disponibile cu 4 lungimi (L1, L2, L3, L4) si 3 inaltimi (H1, H2, H3), putand fi configurat de asemenea si pentru activitati de nisa:

  • cabina cu 7 locuri
  • platforma si cabina simpla, sau dubla
  • cu sistem tip basculanta
/image/15/7/peugeot-boxer-volume-445.114157.jpg

VOLUM UTIL


Volumul de incarcare, cu valori cuprinse intre 8 si 17 m3 ofera in prezent cea mai mare capacitate din segment
, variind in functie de cele 8 versiuni de caroserie.

ACCES

/image/15/8/peugeot-boxer-largeur-600.114158.jpg

Usurinta cu care se pot incarca materialele in Peugeot Boxer se datoreaza gradului ridicat de flexibilitate si posibilitatilor variate de acces precum:

  • latimea suprafetei de incarcare, cu dimensiuni care incep de la 1,42 m
  • pragul de incarcare la nivel coborat (porneste de la 493 mm, pentru versiunile echipate cu suspensie pneumatica).

Pragul poate fi coborat cu 60 pana la 70 mm, in functie de ampatament, datorita suspensiei pneumatice, avand un rol important in a mentine o inaltime constanta la rulare si pentru asigurarea confortului. Controlul suspensiei este amplasat pe tabloul de bord, cu posibilitate de indicare a pozitiei, iar vehiculul revine la inaltimea de rulare standard incepand de la viteza de 20 km/h.