Noul 308 GTi

/image/27/2/peugeot-308gti-2017-201-fr.278272.jpg

NOUL PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT

Sasiul, motorizarile, sunetul evacuarii, suspensia si sistemul de franare actioneaza impreuna cu cele mai noi tehnologii dezvoltate de divizia PEUGEOT SPORT.

PERFORMANTA

/image/28/6/peugeot-308gti-2017-423-fr.278286.jpg

EPICENTRUL EFICIENTEI

Pentru a beneficia de potentialul maxim al sasiului, PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT gazduieste sub capota motorul pe benzina THP 270CP S&S (Stop and Start) cu o arhitectura avansata: pistoane din aluminiu forjat, segmentare si elemente de legatura puternic consolidate. Profitand de expertiza tuturor inginerilor Peugeot, puterea de 200 kW si cuplul de 330 Nm sunt perfect dozate, chiar si la viteza maxima, datorita designului specific al supapei de control al emisiilor.

/image/28/7/peugeot-308gti-2015-082-fr.278287.jpg

PREGATIT PENTRU ANDURANTA

Pentru a performa la un nivel inalt al turatiilor, care ofera un cuplu de 330 Nm, cutia de viteze manuala cu 6 rapoarte a fost imbunatatita semnificativ.  Piesele au fost supuse  unui proces termo-chimic pentru a mari rezistenta,  prin adaugare de azot si carbon, iar unele elemente au fost redimensionate pentru a ajuta acceleratia.

DEZVOLTAT DE PEUGEOT SPORT

/image/28/8/peugeot-308gti-2017-011-fr.278288.jpg

ABILITATI DINAMICE

Construit ca sa reziste la solicitari spotive, noul PEUGEOT 308 GTi este capabil sa ofere experiente unice. Cu o forta controlata de cele patru pistoane care actioneaza asupra discurilor cu  diametrul de 38 si 41 mm, sistemul de franare de pe puntea fata este ventilat si raspunde prompt, iar  cel din spate il completeaza cu precizie si eficienta.

/image/28/9/peugeot-308gti-2015-077-fr.278289.jpg

CONFORT DINAMIC

Sistemul de suspensie frontal, vertical, a fost dezvoltat cu anumite particularitati: arcuri rigide, amortizoare hidraulice pentru a reduce socurile  si zgomotele iar pentru o mai buna potrivire cu axul rotilor din spate, bara anti ruliu este mai flexibila, iar rigiditatea puntii spate a fost crescuta.

PRECIZIE

/image/29/1/peugeot-308gti-2015-070-fr.278291.jpg
/image/29/0/peugeot-308gti-2015-067-fr.278290.jpg

DIFERENTIAL ANTI-DERAPARE TORSEN®

Integrat in sistemul de transmisie si asistat electronic, diferentialul Torsen® garanteaza transferul optim de cuplu pentru aderenta perfecta, oferita la momentul potrivit. Softul de asistenta electronica amplifica experienta dorita, corespunzatoare unei masini cu caracter sportiv, contribuind la un excelent control al tractiunii. Stilul sportiv al sistemului ESP (Electronic Stability Programme) adauga un plus de libertate manevrelor dinamice, in special pe drumurile cu viraje, existand si posibilitatea dezactivarii acestuia, pentru un mod de condus personalizat.

CONDUCI RELAXAT PE PROPRIUL DRUM

/image/29/2/peugeot-308gti-2017-422-fr.278292.jpg

Modelul 308 GTi by PEUGEOT SPORT ofera o aderenta maxima cu ajutorul pneurilor Michelin Pilot Super Sport 235/35 R19, de mari dimensiuni (1570 mm pe partea din fata si 1554 mm in spate). Asfel, trenul de rulare asigura eficienta la nivel inalt, alaturi de sistemul de suspensie fata pseudo-McPherson si cu ajutorul barei de torsiune din spate, care garanteaza echilibrul si greutatea redusa.