PEUGEOT 308 R HYBRID

/image/41/7/308_r_hybrid.115417.jpg

Peugeot 308 R HYbrid face parte dintr-o serie selecta de masini care parcurg 0 - 100 km / h in mai puțin de 4 secunde.

PROIECTAT DE PEUGEOT SPORT

i

Palmaresul Peugeot Sport in cursele auto si expertiza sa tehnica garanteaza pozitionarea ideala si definirea optima a caracteristicilor fiecarei componente. Astfel, sistemul de rulare combina trei surse de propulsie, fiecare asigurand functionarea autovehiculului independent de celelalte surse de propulsie:

- motorul de 4 cilindri pe benzina 1.6 L THP 270 S&S, cel mai bine cotat motor de asemenea dimensiuni;
- un motor electric cu o capacitate de 85 kW/115 CP, cuplat cu o cutie de viteze in 6 trepte;
- un motor electric cu caracteristici similare la nivelul axului din spate.

Pentru o manevrabilitate impecabila, greutatea masini a fost optimizata si plasata cat mai jos posibil, iar acumulatorul litiu-ion de 3 kWh are un excelent raport putere/greutate si este pozitionat sub scaunele din spate, in fata rezervorului de carburant. La randul sau, rezervorul de 50 L este plasat in portbagaj deasupra motorul electric din spate si a celor doua transformatoare. Tot mereu in cautarea perfectiunii, inginerii Peugeot Sport au reproiectat complet partea inferioara a rezervorului in asa fel incat sa se imbine exact cu componentele tehnice prezente acolo. Cei cativa milimetri astfel castigati din inaltimea autovehiculului contribuie la performantele modelului.

Datorita sistemului de tractiune integrala, experienta autovehiculului Peugeot 308 R HYbrid este cu adevarat formidabila, in special in viraje. Sistemul de franare se ridica la nivelul performantelor masinii avand in alcatuire discuri ventilate de 380 mm - fixate de patru pistoane, in partea din fata si discuri de 290 mm in spate. Totusi, acestea nu sunt utilizate la fiecare actionare a sistemului de franare, deoarece Peugeot Sport a conceput trenul de rulare sa decelereze prin utilizarea motoarelor electrice la orice viteza, incepand cu 250 km/h. Acest sistem regenerativ de franare nu asigura numai o buna mentinere a discurilor si a placutelor de frana, ci si una dintre cele trei modalitati de reincarcare a bateriei.