PEUGEOT 308 R HYbrid

/image/41/7/308_r_hybrid.115417.jpg

Proportiile optimizate, design-ul si tehnologia completeaza aspectul radical al modelului 308 R HYbrid.

LINII CONTEMPORANE

/image/42/3/coupe_france_308_r_hybrid.115423.jpg

Peugeot 308 R HYbrid devoreaza drumurile, pentru ca dispune de  anvelope cu dimensiunea 235/35 R19, cu un profil extins cu 80 mm. Partea  frontala se impune prin expresivitatea capotei cu unghiuri ascutite si suprafetele barei de protectie, minerale, iar nuanta albastru intens, in care este invaluit a fost dezvoltata folosind pigmenti fluorescenti si particule de sticla. Aceasta culoare reflecta atat sistemul de propulsie hibrid cat si nuanta istorica a vehiculelor franceze de curse. Pe usile din spate, albastrul intalneste negrul mat, acordand o interpretare diferita liniilor curate ale masinii, simbol al modelelor extreme, proiectate de Peugeot.

STIL EXPRESIV

Grila ampla dispune de o forma aerodinamica si ajuta propulsorul de 500 CP cu un flux puternic de aer. Fantele de aer laterale integreaza indicatorii luminosi cu tehnologie LED, in timp ce  partea centrala a masinii, poarta semnatura 308 R HYbrid sculptata. In partea din spate, Peugeot 308 R HYbrid este evidentiat remarcabil printr-un aspect la fel de radical, subliniind manevrabilitatea masinii, in timp ce un spoiler ingust, situat in partea superioara a hayonului amplifica aerodinamica. Bara de protectie, integreaza  evacuarea dubla si ajuta la mentinerea temperaturii bateriei eliberand aerul cald.

INTERIOR DINAMIC

La fel ca multe dintre conceptele noastre, Peugeot 308 R HYbrid a adoptat un set de materiale unice si inovatoare. Plansa de bord este acoperita cu un material textil produs cu ajutorul unei tehnologii digitale, care poate fi folosit pentru a produce piese mari, complexe, moi la atingere, fara a utiliza spuma, ceea ce reduce greutatea vehiculului in ansamblu.

Acest material textil este utilizat pe panourile portierelor, in combinatie cu sectiuni de piele neagra, un mix calitativ, regasit si pe  scaunele finisate conform traditiei sportive - cu accente de rosu,  prezente in special in jurul cadranele, a volanului si pe consola centrala.