EFICIENTA

/image/24/6/header.114246.jpg

EFICIENTA

Unul dintre obiectivele principale ale companiei PEUGEOT este grija pentru conservarea mediului inconjurator, o preocupare la fel de importanta ca asigurarea placerii de a conduce.

MOTORIZARI PureTech

/image/26/7/1_2lpuretech_1408tech002bis.114267.jpg

PEUGEOT a dezvoltat motorizarea PureTech cu 3 cilindri, pe benzina, caracterizata prin doua cuvinte: eficienta si si tehnologie de top. Noile propulsoare sunt mai usoare si mai compacte, cu rezultate concretizate in eficienta energetica, optimizand consumul de combustibil si fortele de frecare ale componentelor - doi factori importanti pentru a obtine performante de top.

Motorizarile PureTech asigura un nivel de placere ridicat chiar si la turatii reduse ale motorului. Cu un cuplu maxim de 230 Nm (valoare disponibila pe motorizarea cea mai puternica) la 1,750 rpm propulsorul ofera cel mai bun raport viteza/putere in segmentul sau. Cu 95% din cuplu oferit in intervaul 1,500 - 3,500 rpm performantele vor fi intotdeauna peste asteptari. Eficienta energetica a motorizarii PureTech reflecta o reducere a emisiilor de CO2 cu 25% in comparatie cu propulsoarele bazate pe 4 cilindri - obtinand o reducere de 1.5 l combustibil pentru 100 km, fara a afecta in niciun fel placerea de a conduce, cel mai bun exemplu in acest sens fiind Peugeot 308 break, model care a depasit recordul pentru cea mai mare distanta parcursa cu un singur rezervor plin.

MOTORIZARI BlueHDi

i

In urma dezvoltarii celei mai avansate tehnologii de reducere a emisiilor, PEUGEOT isi confirma pozitia de lider in prezent, in ceea ce priveste eficienta energetica. BlueHDi este denumirea oficiala a motorizarii diesel Euro 6 din portofoliul marcii, tehnologie cu care s-au obtinut performante de top si emisii reduse la minim, datorita procesului inteligent de oxidare analitica unde sunt utilizate sisteme precum SCR (Selective Catalytic Reduction) si FAP (Additive Particulate Filter). Cu ajutorul lor se reduc emisiile de azot (NOx) cu pana la 90%, iar cele de CO2 pot fi reduse la un minim de 82g/km.

TRANSMISIE AUTOMATA EAT6

/image/26/9/eat6_1408tech001bis.114269.jpg
/image/27/0/308sw_1401pc066.114270.jpg

Noua transmisie automata EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6) optimizeaza consumul de combustibil si amplifica placerea la volan, fiind foarte usor de utilizat. Asistata de tehnologia Quickshift cutia de viteze automata EAT6 are un avantaj puternic in fata concurentilor: schimbarea rapoartelor se face lin si in cel mai scurt timp posibil, iar diferenta cu privire la cantitatea de emisii dintre transmisia automata si cea manuala este de doar 5 g/km.

STOP & START

Utilizat in compania celor mai noi motorizari, PureTech si e-HDi sistemul Stop & Starti este ideal pentru condusul in oras, oprind motorul atunci cand masina stationeaza (la semafor de exemplu). Tehnologia permite masinii sa ramana in modul "stand by" urmand sa porneasca instant si lin la apasarea pedalei de acceleratie, iar rezultatele sunt vizibile in consumul de carburant (redus cu 5% in comparatie cu modelele fara acest sistem), existand si posibilitatea dezactivarii sistemului.

GREUTATE REDUSA

i

PEUGEOT acorda mare atentie pentru proiectarea unor modele compacte, cu greutate redusa. Fiecare element de design/componenta tehnica a fost dezvoltata avand in vedere pe langa estetica, functionalitatea si contributia la masa totala a autovehiculului, pentru a reduce consumul de carburant si emisiile de CO2, fara niciun compromis in ceea ce priveste performanta.

CONSUM

/image/14/5/consommation-a-lusage2.77145.jpg

Valorile publicate cu privire la consum si emisii, care trebuie sa fie intotdeauna diferite de cele obtinute conform standardelor UE, depind de anumite conditii. Prin urmare, acestea nu au o valoare generala. Procedura de masurare este disponibila pe site-ul grupului PSA.

HYbrid4

/image/27/3/peugeot_gam_2013_003_fr.114273.jpg
/image/27/4/3008hybrid4_1007tech_dbis.114274.jpg
/image/27/5/peugeot_3008hy4_2013_028_fr.114275.jpg

Tehnologia HYbrid4 dezvoltata de Peugeot demonstreaza inca o data atentia acordata conservarii mediului inconjurator in timp ce tehnologiile utilizate imbunatatesc considerabil nivelul de confort. Prima motorizare din lume cu sistem diesel hibrid este atat eficienta cat si usor de utilizat cu cele 4 moduri: Auto (setare cu parametri standard), Sport (pentru un plus de performante dinamice), Electric (ideal pentru mediul urban) sau 4 Wheel Drive (pentru manevrabilitate si aderenta maxima pe orice suprafata).

HYbrid Air

/image/27/6/208hybridfe_1302cgi002.114276.jpg

HYbrid Air este noua tehnologie care imbina cea mai noua generatie de motoare pe benzina cu 3 cilindri si aer comprimat. Eficient si inovativ, sistemul HYbrid Air se adapteaza la solicitarile soferului in functie de modul de conducere, selectand automat sursa de energie: aer comprimat (80% din timp, in mediul urban, cu zero emisii), benzina, sau combinat, caz in care se poate ajunge la o valoare de doar 2.0l/100km.

ELECTRIC

/image/27/7/ion_2010_041_fr.114277.jpg

Vehicule usoare, automobile, scutere si biciclete - Peugeot este singurul producator care ofera o gama completa de modele electrice in prezent. Zero emisiii, costuri reduse de intretinere, confort si placere la volan, toate aceste avantaje sunt oferite in timp ce vibratiile si zgomotul motorului sunt reduse la nivelul minim. Peugeot iOn, sau Partner Electric, sunt modelele ideale pentru profesionistii activi in mediul urban, care utilizeaza acumulatori litiu-ion ce pot fi reincarcati atat prin conectare la prizele din locuinte cat si la cele disponibile in infrastructura urbana. Cele doua modele electrice au fost echipate cu tehnologii care asigura incarcarea acumulatorilor atat in timpul decelerarii, cat si in momentul franarii, oferind o autonomie de 150 Km pentru iOn (si 170 Km pentru Partner Electric) in compania sistemului Stop & Start.

FAP

FAP (additive particulate filter) este solutia dezvoltata de PEUGEOT pentru a reduce particulele nocive regasite in emisiile de noxe ale motoarelor diesel. Filtrul de particule, cu functie de auto-curatare reduce cantitatea de gaze generate de arderea motorinei, eliminand pana la 99.9% din totalul emisiilor. Exista doua etape ale procesului: in prima faza particulele sunt captate intr-un filtru poros, fabricat din carbura de siliciu, urmand ca dupa cateva sute de kilometri sa aiba loc regenerarea, printr-un proces automat in care particulele sunt incinerate la o temperatura ridicata.