PEUGEOT își mărește colecția de genți de voiaj

Peugeot design lab - genti peugeot

PEUGEOT lansează zece modele noi de genți de voiaj și produse din piele pentru uz urban și călătorii. Concepute de către creatorii de la Peugeot Design Lab, aceștia folosesc noile SUV-uri PEUGEOT 3008, 5008 și seriile Gti ca sursă de inspirație. Marca PEUGEOT îmbină, în mod genial, industria auto cu cea a genților de voiaj. Aceastea se comercializează în magazinul online PEUGEOT, precum și în showroom-ul Peugeot Avenue Paris.


PEUGEOT lansează o nouă colecție de zece genți de voiaj și produse din piele, cu prețuri ce variază între 59€ și 239€ (toate taxele incluse). Pentru nevoile de zi cu zi, colecția include o servietă, o geantă din piele pentru femei, o geantă de umăr și un portofel. Pentru călătoriile de afaceri, excursii de weekend sau vacanțe, o geantă și un kit pentru călătorie cu multe compartimente vor satisface călătorii cei mai exigenți.

Această serie de genți, disponibilă în două colecții, completează linia actuală de produse din piele. Inspirându-se din designul interior al noilor SUV-uri PEUGEOT 3008 și 5008, colecția de design contemporan combină pielea cu țesături de culoare neagră și gri. Cealaltă colecție adoptă look-ul exclusiv și sportiv al GTi-ului cu piele neagră, cusături roșii și o textură care imită fibra de carbon.

Creatorii de la Peugeot Design Lab au conceput o colecție de bagaje care combină eleganța cu funcționalitatea. Stilul lor sofisticat, fără cusur, reprezintă marca PEUGEOT într-un mod inconfundabil. Această colecție de genți completează linia de produse de lifestyle Peugeot. Împreună cu ceasurile, îmbrăcămintea, bijuteriile și articolele de masă confirmă influența mărcii în afara sectorului auto. Descoperiți toate produsele în magazinul de lifestyle Peugeot la https://boutique.peugeot.com

Informații complete despre Peugeot Design Lab sunt disponibile la: peugeotdesignlab.com

Despre PEUGEOT
O experinţă de condus stimulantă şi satisfăcătoare, un design suplu şi calitate fără compromis, exprimă angajamentul mărcii faţă de clienţii săi şi contribuie la emoţia pe care fiecare model Peugeot o oferă. Operând în aproape 160 de ţări cu mai mult de 10,000 de puncte de vânzare, vânzările Peugeot au crescut in 2016 cu 12.3% ajungând la 1,919,460 de vehicule vândute în întreaga lume. Peugeot combină standardele exacte, alura şi emoţia pentru a fi o marcă de top, cu o dimensiune globală. Începută în 1889, istoria auto a mărcii a fost îmbogățită anul acesta cu cea mai recentă victorie obținută la Dakar, cu câștigarea podiumului de către Noul 3008 Peugeot DKR.

Despre Peugeot Design Lab
Cu mai mult de 200 de ani de expertiză în creaţia industrială şi 120 de ani de experienţă în designul de automobile, Peugeot a lansat Peugeot Design Lab în 2012 ca un atelier de design a unei mărci globale dedicate clienţilor externi. Principala sa misiune este să conceapă produse, servicii şi experienţe de brand în toate sectoarele care nu au legătură cu construcţia de maşini. Peugeot Design Lab are o expertiză vastă de mobilitate, creând bicicleta electrică AE21 pentru Peugeot Cycles , un tramvai pentru Alstom şi un elicopter pentru Airbus

Persoana de Contact:
Rodica Ionescu
PR Manager
Tel : 0751.011.104
E-mail : rodica.ionescu@trustmotors.ro