Peugeot i-Cockpit - cel mai frumos interior auto

Interiorul noului SUV Peugeot 3008 premiat la Paris

Noul  PEUGEOT 3008 a câştigat Marele Premiu pentru cel mai bun interior al unei masini lansate în anul 2016 în cadrul celei de-a 32-a editie a Festivalului  Internaţional Auto. Gilles Vidal, Designerul Șef  PEUGEOT,  a primit trofeul la ceremonia care a avut loc pe 31 ianuarie la Hôtel des Invalides, în Paris.

Marele Premiu pentru cel mai bun interior al anului este al şaptesprezecelea trofeu câştigat de noul SUV PEUGEOT 3008. De la lansarea sa la mijlocul lunii octombrie 2016, mai mult de 60,000 de clienţi din toată lumea i-au admirat deja designul interior.

Compartimentul pasagerului din noul SUV PEUGEOT 3008 este unic, oferind ultima generaţie a i-Cockpit-ului PEUGEOT, dotat cu volan compact şi head-up digital display standardizat. La baza ecranului tactil mare, comutatoarele intuitive permit un acces uşor la principalele funcţii de control. Noul i-Cockpit PEUGEOT este cea mai recentă invenţie a mărcii, care cu tehnologia sa avansată, stabileşte noi standarde în ceea ce priveşte designul interiorului.

"Designul interior al noului SUV PEUGEOT 3008 stabileşte un echilibru între tehnologia afişajului digital, tapiserie şi materialul care imită textura stejarului natural. Cockpit-ul poate fi personalizat pentru a satisface cerințele şoferului cu o ambianţă configurabilă şi alte opţiuni." Gilles Vidal, Designerul Șef PEUGEOT.

În fiecare an, Festivalul  Internaţional Auto premiază cele mai atractive modele din industria auto, din punct de vedere al designului, arhitectul Jean-Michel Wilmotte fiind cel care conduce un juriu de experţi din mediile auto, modă, cultură şi design.

Despre Peugeot

Experienţă de conducere stimulantă şi satisfăcătoare, design elegant şi calitate fără compromis, includ angajamentul mărcii faţă de clienţii săi şi contribuie la emoţia pe care fiecare Peugeot o declanşează.

Prezent în aproape 160 de ţări cu mai mult de 10,000 de puncte de vânzare, Peugeot şi-a mărit vânzările cu 12.3% pentru a atinge cifra de 1,919,460 de vehicule vândute în toată lumea și combină Standarde Exacte, Alură şi Emoţie cu scopul de fi o marcă de top la nivel global.

Începând cu 1889, istoria auto a brandului a fost îmbunătăţită în acest an cu cea mai recentă victorie pe traseele de la Dakar, un hat-trick al noului PEUGEOT 3008 DKR.