SUV 2008

/image/90/1/peugeot-2008-2016-302-fr.47901.jpg
/image/90/1/peugeot-2008-2016-302-fr.47901.jpg

PEUGEOT SUV 2008

De la 18 284 TVA inclus*

94g i

3.6l i

PEUGEOT 2008

Echipari

Motorizari

MOTORIZAREA PureTech

/image/44/9/peugeot_suv2008_layout4-7.112449.jpg

Modular si compact, PEUGEOT 2008 ofera motorizari cu 3 cilindri, care imbina eficienta cu tehnologia avansata. Placerea de a conduce atinge nivelul maxim chiar si la turatii reduse, oferind un echilibru perfect intre cuplu si putere, cu o reducere de 25% a consumului si a emisiilor de CO2.

MOTORIZAREA BlueHDi

/image/45/0/peugeot_suv2008_layout4-6.112450.jpg

Motorul 1.5 BlueHDi disponibil in gama modelului PEUGEOT 2008 beneficiaza de tehnologia de reducere selectiva a emisiilor (SCR) alaturi de sistemul FAP (filtru de particule) si garanteaza respectarea normelor de poluare Euro 6.2, furnizand performante superioare si un consum controlat al emisiilor. Performantele propulsorului 1.5 BlueHDi il pozitioneaza ca pe unul dintre cele mai eficiente motoare din segment, in prezent.

FILTRUL DE PARTICULE SI SISTEMUL SCR

/image/45/1/peugeot_suv2008_layout1-7.112451.jpg

Tehnologia BlueHDi beneficiaza de un consum optimizat de combustibili datorita sistemelor SCR si FAPi.

Utilizarea celor doua tehnologii SCR si FAP (filtru de particule) a facut posibila obtinerea urmatoarelor rezultate:
- reducerea cantitatii de NOx la 90%
- optimizarea emisiilor de CO2 si a consumului de combustibil 
- o pornire mai rapida, datorita abilitatii de a functiona la temperaturi scazute.

STOP & START

/image/45/2/peugeot_suv2008_layout4-5.112452.jpg

Rapid, eficient si silentios, sistemul Stop & Start permite motorului sa fie mentinut in "standby" inainte si dupa perioada de stationare, rezultatul fiind un control imbunatatit al consumului de combustibil si o reducere a emisiilor de CO2.
 
Atunci cand pedala de frana este eliberata, propulsorul porneste automat, fara zgomot sau vibratii.
 
 

CONSUMUL DE COMBUSTIBIL ȘI EMISIILE DE CO2

  • Valori WLTP(1) : WLTP(1) valori: Consum combustibil 4,8 -7,2 (combinat), 6,0 - 9,9 (scăzut), 4,9 -7,5 (mediu), 4,4 -6,7 (ridicat) și 5,6 -8,2 (extra ridicat) WLTP (l/100 km) – Emisii CO2 (combinate) WLTP : 127 -163 (g/km)

(1) Valorile consumului de combustibil și emisiile de CO2 respectă omologarea WLTP (Regulamentul UE 2017/948). Începând cu data de 1 septembrie 2018, pentru autovehiculele noi omologarea de tip se acordă conform Procedurii de testare a autovehiculelor ușoare armonizată la nivel mondial (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP), o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului de combustibil și a emisiilor de CO2. WLTP înlocuiește Noul Ciclu de Conducere European (NEDC), procedura de testare utilizată anterior. Datorită condițiilor de testare mai realiste, valorile consumului de combustibil și ale emisiilor de CO2măsurate conform WLTP sunt în multe cazuri mai mari decât cele măsurate prin NEDC. Valorile consumului de combustibil și emisiilor de CO2 pot să difere în funcție de echipamentele specifice, opțiuni și tipul anvelopelor. Pentru informații suplimentare contactează dealerul tău.

Pentru mai multe informații consultă Ghidul WLTP. 

  • Valori NEDC(2) : Consum combustibil 4,0 - 5,7 (ciclu combinat), 3,4 -5,2 (extra urban) și 4,4 -6,7 (urban) NEDC (l/100 km) – Emisii CO2  (combinat) NEDC : 98 -131 (g/km)

(2) Datele privind consumul de combustibil și emisiile de CO2 sunt determinate în baza noii Proceduri de testare a autovehiculelor ușoare armonizată la nivel mondial, WLTP (Regulamentul UE 2017/948), valorile relevante fiind apoi exprimate în conformitate cu NEDC pentru a permite comparația între diferite autovehicule. Pentru informații actualizate, te rugăm să contactezi dealerul tău. Valorile nu iau în calcul utilizări și condiții de conducere, echipamente sau opțiuni și pot varia în funcție de tipul pneurilor. Pentru reducerea poluarii iti solicitam sa conduci preventiv urmand specificatiile din manualul de utilizare a automobilului. Consumul de carburant si emisiile CO2 ale unui autoturism depind nu doar de randamentul energetic, ci si de comportamentul la volan si de alti factori care nu tin de tehnica. Dioxidul de carbon este principalul gaz cu efect de sera responsabil pentru incalzirea planetei. O conduita adecvata la volan poate reduce consistent poluarea. Pentru mai multe informații privind valorile oficiale ale consumului de carburant și ale emisiilor de CO2, te rugăm să consulți "Ghidul privind consumul de carburant și emisiile de CO2 ale autoturismelor noi" disponibil gratuit în toate punctele de vânzare sau pe www.rarom.ro