FAQ - Magazinul de Servicii Conectate Peugeot

Gama PEUGEOT 2020

Raspunsuri rapide - Magazinul de Servicii PEUGEOT

Câte vehicule pot să văd în contul meu?
Poți să adaugi între 1 și 10 vehicule în contul tău.

Cum adaug un vehicul în spațiul meu personal ?
În Services Store, poți să adaugi unul sau mai multe vehicule făcând click pe "CONTUL MEU", "VEHICULUL MEU", "GESTIONEAZĂ VEHICULELE MELE" și apoi click pe butonul "ADAUGĂ VEHICUL". Introdu informațiile cu privire la vehicul, apoi fă click pe butonul [VALIDEAZĂ].

Cum modific parola contului MyPeugeot?
Conectează-te la contul tău MyPeugeot, în pagina de pornire partea dreaptă de sus selectează “verifică profilul meu” apoi selectează “parola mea”. Dacă ai un cont Peugeot Services Store, noua ta parolă se va aplica în mod automat. 

Cum îmi creez un cont MyPeugeot ?
Pentru a crea contul tău MyPeugeot, intră direct pe site-ul MyPeugeot sau în aplicația mobilă. Vei avea nevoie de numărul de înmatriculare și seria VIN a mașinii tale pentru a crea un cont

  • Click pe “abonare”
  • Adaugă adresa ta de email și seria VIN
  • Click pe „validează” și completează apoi formularul de înscriere


Pe ecran vei vedea un mesaj care confirmă crearea contului tău. Vei primi un email prin care ți se solicită să validezi contul tău dând click pe “activează contul meu”

Ai la dispoziție 20 de zile pentru a confirma abonarea, după această perioadă datele tale personale vor fi șterse și va trebui să creezi un nou cont din nou.

Te rugăm să reții că abonarea este gratuită.  

Odată ce contul tău este creat și activat, vei primi un nou email cu datele tale de identificare și parola și un nou link pe care trebuie să faci click pentru a finaliza procesul de înscriere.

Cum pot să șterg un vehicul din contul MyPeugeot?
Intră în contul tău personal MyPeugeot.
Poți să ștergi manual unul sau mai multe vehicule făcând click pe ""Vehiculul meu"", ""Gestionează vehiculele mele"". În secțiunea ""Selectează vehiculul tău"" click apoi pe ""Șterge acest vehicul"". Orice ștergere a unui vehicul din spațiul tău personal MyPeugeot va fi reprodusă în contul Peugeot Services Store.

Am un contract Pack Monitoring, Mapping sau Tracking activ și nu pot să-l reînnoiesc înainte de data de expirare . Ce ar trebui să fac?
Reînnoirea unui pachet are loc în ziua în care contractul se termină. Vei putea să reînnoiești contractul Pack înainte sau după data de aniversare a contractului, astfel că vei putea reînnoi contractul tău după expirarea acestuia, pentru a beneficia în continuare de serviciile din pachetul tău.

Beneficiez de un contract de Servicii Conectate. Cum pot să îl anulez în cazul în care vehiculul achiziționat prin leasing este vândut, furat, distrus sau returnat ?
Dacă ai un contract de Servicii Conectate (Teleservices, Connect Nav, SpeedCam / Zone Periculoase), după revânzarea vehiculului tău, la sfârșitul perioadei de leasing, ca urmare a unei distrugeri sau unui furt , trebuie să ne informezi pentru a termina contractul tău. Te rugăm să contactezi Serviciul Relații Clienți Peugeot prin poștă, telefon sau printr-un formular web.

Dezinstalarea aplicației MyPeugeot implică pierderea datelor stocate?
După dezinstalarea aplicației MyPeugeot, toate datele privind vehiculul tău (poziții GPS, alerte privind întreținerea, trasee efectuate, etc...) vor fi șterse definitiv. Pe de altă parte, datele personale cu privire la profilul tău rămân disponibile prin intermediul informațiilor tale personale timp de 2 luni.

Dezinstalarea aplicației MyPeugeot implică pierderea datelor stocate?
După dezinstalarea aplicației MyCitroen, toate datele privind vehiculul tău (poziții GPS, alerte privind întreținerea, trasee efectuate, etc...) vor fi șterse definitiv. Pe de altă parte, datele personale cu privire la profilul tău rămân disponibile prin intermediul informațiilor tale personale timp de 2 luni.

Unde și cum pot să mă abonez sau să reînnoiesc opțiunea Zone periculoase?
Te poți abona la serviciul Zone Periculoase:

- la dealer, atunci când achiziționezi vehiculul, în cazul unui vehicul nou. În acest caz, trebuie ca vehiculul să fie achiziționat în România.
- În contul tău, pe platforma Brand Services Store, după livrarea vehiculului.

La expirarea contractului tău privind serviciul Zone Periculoase, poți intra pe platforma Brand Services Store pentru a te abona din nou la serviciul Zone Periculoase.

Cum pot să creez un cont Peugeot Services Store?
Dacă ai deja un cont MyPeugeot, te poți loga folosind aceleași date de identificare aferente platformei Peugeot Services Store.
Pentru a crea un cont Peugeot Services Store:

  • Loghează-te în Peugeot Services Store;
  • Dacă ai un cont MyPeugeot ar trebui să te loghezi folosind aceleași date de identificare, astfel click pe ""creează un cont"";
  • Creează datele tale de identificare introducând adresa ta de email și parola și dând apoi click pe ""creează un cont"";
  • Adaugă vehiculul tău făcând click pe ""Adaugă vehiculul meu"";
  • Introdu seria ta VIN în câmpul dedicat și click pe ""Adaugă vehiculul meu"" ;
  • Dacă imaginea corespunde vehiculului tău, click ""Confirmă"", astfel reintrodu seria ta VIN ;

Cum pot să creez un cont Peugeot Services Store ?
Peugeot Services Store este platforma dedicată pentru toate serviciile conectate Peugeot. Vei putea consulta/gestiona toate serviciile conectate ale vehiculului tău în totală libertate. Vizitează Peugeot Services Store pentru a descoperi universul Peugeot connected services.

De ce să creez un cont Peugeot Services Store?
Grație contului tău Peugeot Services Store poți gestiona toate serviciile tale conectate de acasă. Pentru informații suplimentare privind serviciile noastre conectate, vizitează Peugeot Services Store.

De ce să creez un cont Peugeot Services Store dacă am deja un cont Peugeot?
Contul tău Peugeot Services Store îți permite să gestionezi toate serviciile conectate Peugeot și să fii informat cu privire la noile oferte disponibile. Grație contului tău Peugeot Services Store te poți abona, poți prelungi sau poți reînnoi oferta ta de servicii conectate. Aplicația MyPeugeot îți permite să profiți în timp real de serviciile tale conectate la care te-ai abonat în contul personal Peugeot Services Store.

Pot să mă conectez la Peugeot Services Store utilizând aceleași date de identificare din contul MyPeugeot ?
Dacă ai deja un cont MyPeugeot, te poți loga utilizând aceleași date de identidicare aferente platformei Peugeot Services Store făcând click pe 'Conectare'.

Dacă adaug un vehicul în spațiul meu personal MyPeugeot acesta va apărea automat în spațiul meu Peugeot Services Store?
Contul tău MyPeugeot este același cu contul Peugeot Services Store. Amândouă sunt legate și orice modificare va fi transformată prin intermediul altor aplicații. 

Cum pot să mă dezabonez de la Peugeot Services Store?
Pentru a te dezabona de la Peugeot Services Store, accesează contul tău personal Peugeot Services Store. În "CONTUL MEU > DATELE MELE PERSONALE" derulează în jos pagina, click "DEZABONARE". Această acțiune nu va avea niciun efect asupra contractelor tale aflate în desfășurare. Dacă dorești să reziliezi contractele tale, te rugăm să contactezi suportul tehnic HelpDesk.

În cazul în care îmi vând mașina, noul proprietar va avea acces la datele mele personale ?
Dacă vinzi vehiculul tău, da. Dacă nu vrei ca noul proprietar să acceseze informațile tale personale, poți rezilia contractul tău contactând suportul tehnic Peugeot HelpDesk.

Pot să vizualizez informațiile despre trasee și vehiculul meu în spațiul meu personal Peugeot Services Store?
Nu, dar poți accesa aceste informații intrând în contul tău personal MyPeugeot.

Când o să fiu taxat pentru achiziția unui serviciu conectat în Peugeot Services Store?
Vei fi taxat la 14 zile de la activarea serviciului. Vei primi un email de confirmare. 

Pot să adaug un vehicul achiziționat din străinătate în contul meu Peugeot Services Store?
Da, trebuie doar să introduci seria VIN în câmpul dedicat.

Pot să creez un cont Peugeot Services Store prin intermediul unei aplicații pentru smartphone?
Nu, platforma online dedicată este singura alternativă la acest moment.

Pot să înregistrez mai multe vehicule în contul meu Peugeot Services Store?
Da. Trebuie doar să introduci seria VIN în câmpul dedicat 'ADAUGĂ UN VEHICUL' în secțiunea 'CONTUL MEU'. 
Noul vehicul va fi adăugat în mod automat în aplicația My Peugeot.

Ca urmare a ștergerii vehiculului din contul meu personal Peugeot Services Store, nu mai am acces la serviciile mele. Ce ar trebui să fac?
Va trebui să înregistrezi vehiculul tău în contul personal Peugeot Services Store.
 
Ca urmare a ștergerii vehiculului din contul meu personal Peugeot Services Store, mai pot beneficia de serviciile mele?
Da. Ștergerea unui vehicul din contul tău personal Peugeot Services Store nu are niciun impact asupra serviciilor la care te-ai abonat. Dacă vrei să vizualizezi contractele tale active, va trebui să reintroduci vehiculul în contul tău personal.
 
Ce se întâmplă dacă șterg vehiculul din spațiul meu personal Peugeot Services Store?
După ce ai șters un vehicul din Peugeot Services Store, nu vei mai putea vizualiza contractele tale active și nu vei mai putea să te abonezi la un serviciu conectat. Cu toate acestea, ștergerea unui vehicul nu are niciun impact asupra serviciilor sau contractelor tale active. 
Ștergerea unui vehicul din Peugeot Services Store va duce la ștergerea datelor de identificare a vehiculului din aplicația MyPeugeot.

Ce se întâmplă dacă mă dezabonez de la spațiul meu personal Peugeot Services Store?
Dacă te dezabonezi nu vei mai putea primi informații cu privire la contractele tale. Cu toate acestea, dezabonarea nu are niciun impact asupra contractelor sau serviciilor tale.

Trebuie să fiu client PEUGEOT pentru a mă abona la Peugeot Services Store?
Nu. Pe platforma Peugeot Services Store sunt bineveniți toți clienții interesați de produsele noastre, indiferent dacă aceștia dețin sau nu un vehicul Peugeot. Cu toate acestea, doar clienții care dețin un vehicul Peugeot pot achiziționa serviciile noastre conectate.

Mi-am schimbat adresa de e-mail. Cum pot modifica adresa de e-mail a contului Peugeot Services Store?
Poți să modifici adresa de email în contul Peugeot Services Store accesând ""CONTUL MEU"" > ""INFORMAȚIILE MELE PERSONALE"".
Noua adresă de email va fi modificată în mod automat și pentru contul MyPeugeot.

Am uitat parola asociată contului Peugeot Services Store. Cum pot să o recuperez?
Pe pagina de pornire a platformei Peugeot Services Store, click pe ""Parolă uitată"". Completează adresa de email asociată contului tău apoi click ""OK"".
Vei primi un email cu o nouă parolă. Noua parolă va funcționa și pentru contul MyPeugeot.

De ce nu pot să mă abonez la toate serviciile conectate?
Serviciile conectate nu sunt disponibile pentru toate vehiculele. Tab-ul "HOME" din Peugeot Services Store va filtra automat serviciile disponibile pentru vehiculul tău. Poți gestiona această acțiune prin "Servicii disponibile" din colțul din partea stângă sus de la secțiunea Shop. 

Cum pot să mă abonez la un serviciu conectat?
Pentru a te abona la un serviciu conectat te rugăm să accesezi platforma Peugeot Services Store. Trebuie să creezi un cont și să adaugi vehiculul tău cu ajutorul seriei VIN. Te rugăm să faci click pe "HOME", apoi pe "DESCOPERĂ" pe serviciul pe care îl dorești, apoi pe "ADAUGĂ ÎN COȘ". Te rugăm să accepți condițiile generale de vânzare, apoi click pe "CONTINUĂ", completează adresa de facturare și informațiile personale, apoi click pe "CONTINUĂ". Completează formularul de înregistrare a plății securizate apoi click pe "OK". În scurt timp vei primi un mesaj de confirmare a comenzii tale pe adresa de email.

Cum pot să modific numărul de telefon pentru a fi contactat în cazul unei alerte în sistemul TELESERVICES?
Poți să modifici numărul tău de telefon în contul tău. Modificarea va avea loc și în contul tău Peugeot Services Store dacă ai un astfel de cont.

Care este numărul de telefon utilizat pentru a fi contactat în cazul unei alerte?
Numărul de telefon este cel pe care l-ai introdus în aplicația MyPeugeot/contul Peugeot Services Store. Dacă modifici numărul tău de telefon pe una dintre aceste platforme, acesta va fi actualizat automat și pe cealaltă platformă.

Cum verific dacă contractul meu Peugeot Teleservices mai este încă valabil?
Intră pe platforma Peugeot Services Store și vei putea vedea abonamentele active la servicii conectate.