Situatia actualizată (COVID-19) RĂMÂI INFORMAT

SHOOTING BRAKE PEUGEOT

DESIGN

Proportiile CONCEPTULUI PEUGEOT INSTINCT isi au originea in traditia proiectarii de caroserii. Liniile curbate sunt sculptate in jurul componentelor tehnice si al pasagerilor, in timp ce capota lunga aminteste de cei 300 CP pe care sistemul de alimentare PHEV ii ofera. Partea frontala este foarte expresiva, iar contururile generoase ale arcelor rotilor sugereaza o buna manevrabilitate.

Lentilele camerelor video sunt fixate in centrul fiecarui far cu tehnologie LED, amintind de pupila unui ochi. Aceste camere scaneaza mediul in care ruleaza vehiculul si trimit informatiile inapoi la sistemele de asistenta la condus.

Un alt detaliu care completeaza designul unic este aspectul grilei, care se modifica in functie de modul in care o privesti. Structura sa lamelara detaliaza un Leu, evidentiat in alb, atunci cand este activat modul Autonomous.

AERODINAMICA

i

Pe masura ce masina inainteaza, aceasta trece printr-un zid de aer, ceea ce afecteaza modul in care ea accelereaza. Inginerii Peugeot lucreaza in mod constant la imbunatatirea aerodinamicii pentru a reduce consumul de combustibil si pentru a ridica nivelul de confort al pasagerilor, iar pe viitor, acest aspect va deveni tot mai important. La bordul unei masini autonome, ocupantii vehiculului vor putea sa faca si alte lucruri pe perioada deplasarii, descoperind noi moduri de a se simti bine la bord.

Semnatura luminoasa se intinde pe intreaga inaltime a mastii frontale, de ambele parti ale farurilor si devine vizibila la viteze mai mari de 90 km/h, avand un dublu obiectiv. In primul rand, sectiunile de la baza celor doua faruri sunt conectate  la o banda care ofera forta suplimentara pe osia din partea frontala.

In al doilea rand, aceasta miscare formeaza o deschidere pentru a reduce presiunea exercitata asupra caroseriei vehiculului in miscare. Aerul este aspirat prin partea frontala si eliminat la suprafata rotii. Acest carenaj virtual al rotilor are ca efect anularea interferentelor aerodinamice cu sasiul si suspensiile, lucrand impreuna cu jantele cu cinci spite din aluminiu. Acestea din urma sunt strabatute de caneluri inguste, care le fac mai usoare. Partea din spate prezinta aceleasi caracteristici aerodinamice. Aerul este absorbit printr-o fanta aflata la nivelul centurii de la portiera frontala si este dirijat catre difuzor, localizat sub un rand de faruri 3D conectate cu o banda luminoasa.

Plafonul vitrat se curbeaza perfect asupra pasagerilor, iar liniile sale sunt evidentiate de un strat triplu de vopsea albastra inchisa, care acopera si caroseria.

/image/38/5/hd-peugeot-g17-studio-elevation-neutre-ferme-v2.193385.jpg

/image/38/6/hd-peugeot-g17-studio-elevation-neutre-ouvert-v2.193386.jpg

/image/38/7/hd-peugeot-g17-studio-elevation-aero-v2.193387.jpg