TEHNOLOGIA PLUG-IN HYBRID

/image/45/8/peugeot-508phev-2019-021-fr-1280-646.807458.jpg

Avantajele modului de rulare 100% electric

Cei 5 «zero», pentru confortul călătoriilor

/image/45/3/picto-electrique-0-bruit-100-100.807453.png

0 zgomot

/image/45/4/picto-electrique-0-changement-vitesse-100-100.807454.png

0 schimbări de trepte de viteză

/image/45/5/picto-electrique-0-vibration-100-100.807455.png

0 vibrații

/image/45/6/picto-electrique-0-co2-100-100.807456.png

0 emisii de  CO2 la rulare

/image/45/7/picto-electrique-0-odeur-100-100.807457.png

0 miros de combustibil

/image/45/3/picto-electrique-0-bruit-100-100.807453.png

0 zgomot

/image/45/4/picto-electrique-0-changement-vitesse-100-100.807454.png

0 schimbări de trepte de viteză

/image/45/5/picto-electrique-0-vibration-100-100.807455.png

0 vibrații

/image/45/6/picto-electrique-0-co2-100-100.807456.png

0 emisii de  CO2 la rulare

/image/45/7/picto-electrique-0-odeur-100-100.807457.png

0 miros de combustibil

CUM FUNCȚIONEAZĂ VEHICULELE PLUG-IN HYBRID?

/image/45/9/peugeot-508phev-2018-012-fr-desktop.807459.jpg

PLATFORMA EMP2

Noua platformă modulară EMP2 (Common Modular Platform) a fost dezvoltată pentru a integra perfect componentele specifice fiecărei energii, fără a compromite performanța vehiculului.

MOTOR PLUG-IN HYBRID

Motor electric & un motor pe benzină

/image/45/2/boite-de-vitesses-automatique-lectrifi-e-e-eat8.807452.jpg

TRANZIȚII OPTIME ȘI IMPERCEPTIBILE

Pentru a alterna între motorul electric și motorul termic, convertizorul de cuplu al versiunilor termice este înlucuit cu un ambreiaj multidisc umed, ceea ce oferă 60 Nm în plus, pentru o și mai bună accelerație.

SUSPENSIE SPATE ELECTRIFICATĂ

Pe versiunile HYBRID4, suspensia multi-link spate este echipată cu un motor electric de 110 CP / 83 kW, ce garantează tracțiunea integrală, fără ca spațiul interior să fie afectat.

/image/45/0/peugeot-hybrid-2018-005-fr-hd.807450.jpg

MOTOR TERMIC PE BENZINĂ

Motorul PureTech 1.6 a fost modificat, fiind echipat cu un demarator-alternator și un sistem specific de răcire. Acesta oferă 180 de CP în versiunea HYBRID și 200 de CP în versiunea HYBRID4.

NOUA CUTIE DE VITEZE AUTOMATĂ ELECTRIFICATĂ

Motorul PureTech este asociat cu noua cutie de viteze e-EAT8 cu 8 rapoarte. Un motor electric combinat asociat noii cutii de viteze oferă 110 CP / 81 kW pentru puntea din față.

BATERIA VEHICULULUI PLUG-IN HYBRID

DE TIP LITIU-ION

/image/45/1/peugeot-3008phev-2009rc-002-small.807451.jpg

Bateria de înaltă tensiune este o baterie de tip litiu-ion (300 V) poziționată sub bancheta spate, atât pe versiunile HYBRID, cât și pe cea HYBRID4 (tracțiune integrală). Bateria are o capacitate cuprinsă între 11,8 kWhi și 13,2 kWhi.

Bateria are o garanție de 8 ani sau 160 000 km.

Pentru a optimiza cât mai mult consumul de CO2, e bine să alegi modul de condus pur electric pentru deplasările zilnice în mediul urban. Mașina rulează în regim 100 % electric până la 135 km/h, atunci când intervine motorul electric.

Încarcă vehiculul tău zilnic pentru a putea beneficia de modul 100% electric în permanență!

O EXPERIENȚĂ DE CONDUS ÎMBUNĂTĂȚITĂ

Pentru o nouă plăcere la condus

/image/46/0/peugeot-508phev-2019-008-fr-1214-1020-4-5.807460.jpg

NOUA FUNCȚIE BRAKE

Șoferul poate să activeze o nouă funcție, ce va permite acestuia să decelereze fără a apăsa pedala de frână. Funcția permite, de asemenea, reîncărcarea bateriei, de exemplu, la rularea în pantă.

În modul Drive, acționarea modurilor Shift și Park ale transmisiei automate este suficientă pentru a activa modul Brake.

/image/46/1/peugeot-308phev-2103styp-061-desktop.807461.jpg

4 MODURI DE CONDUS

  • Electric: modul selectat în mod implicit, beneficiezi de toate avantajele unui vehicul electric.
  • Hybrid: utilizează alternativ motorul electric și propulsorul pe benzină, în funcție de stilul de condus și tipul de drum întâlnit.
  • Sport: folosește toată puterea motoarelor electrice și și cu combustie internă pentru performanțe maxime.
  • Comfort: combină modul hybrid cu confortul suspensiilor controlate electronic pentru a garanta o mai bună aderență și un confort optim.
/image/46/2/peugeot-308phev-2103styp-243desktop.807462.jpg

NOUA FUNCȚIE e-SAVE

Cu funcția e-SAVE, conducătorul auto poate economisi o parte din energia electrică, care poate fi folosită în orice moment pe durata călătoriei. Funcția poate fi folosită pentru a rezerva energia electrică, în anticiparea zonelor cu trafic restricționat..

Funcția poate fi selectată din meniul e-SAVE de pe ecranul tactil. Este suficient să selectezi modul Zero Emission pentru a activa, la momentul dorit, modul 100% electric.

/image/46/3/peugeot-3008phev-hy4-2019-003-fr-desktop.807463.jpg

PEUGEOT i-COCKPIT®

PEUGEOT i-Cockpit® afișează în câmpul vizual al șoferului informații esențiale pentru condus. Acesta este în totalitate ajustabil și personalizabil.

Un afișaj al puterii, localizat în partea dreaptă a instrumentarului de bord include 3 zone:

  • ECO, corespunde unui condus care optimizează energia
  • POWER, corespunde unui condus mai dinamic
  • CHARGE, pentru fazele de recuperare a energiei

De o parte și de alta a instrumentarului de bord sunt dispuse două indicatoare, unul pentru nivelul de carburant, celălalt pentru consumul de energie electrică. Autonomia disponibilă, exprimată în km, este, de asemenea, indicată dedesubtul acestor indicatoare.

/image/46/4/peugeot-508phev-2019-012-fr-1214-1020-desktop.807464.jpg

CUTIA DE VITEZE e-EAT8

Motorul PureTech este asociat cu noua cutie de viteze e-EAT8 cu 8 rapoarte. Un motor electric asociat noii cutii de viteze oferă 100 CP / 80 kW pentru puntea din față.

Află totul despre universul vehiculelor electrice Peugeot

DESCOPERĂ GAMA PLUG-IN HYBRID PEUGEOT