ÎN UZINA PEUGEOT DE LA SOCHAUX

Peugeot 3008 - 1 milion de unitati

La cinci ani de la lansare, SUV-ul PEUGEOT 3008, unul dintre betseller-urile mărcii Peugeot aniversează deja exemplarul cu numărul un milion, produs la uzina de la Sochaux. Angajații s-au adunat în jurul modelului PEUGEOT 3008 Hybrid pentru a sărbători producția exemplarului cu numărul un milion.

Un succes fenomenal: PEUGEOT 3008 de ultimă generație a depășit deja pragul de un milion de unități produse. Fabricat în Europa și China, modelul a început prin a seduce experții chiar înainte de a fi lansat. A câștigat șaptezeci și șase de premii în întreaga lume, inclusiv prestigiosul premiu Mașina Anului în 2017.

În Franța, PEUGEOT 3008 este lider pe segmentul său încă din prima lună de lansare. În Europa, se află pe locul doi pe segmentul SUV-urilor în 2021. SUV-ul ocupă o poziție puternică și în sudul Europei, unde este numărul 1 în Portugalia și numărul 2 în Italia și Spania.

Europa reprezintă 65% din vânzările modelului PEUGEOT 3008. Pentru 3008, piețele majore din afara Europei sunt Turcia, Israelul, Japonia și Egiptul. Peste 80% din vânzările SUV-ului PEUGEOT 3008 sunt în versiuni cu cutie automată, iar aproape 38% sunt pe segmente superioare, ilustrând perfect urcarea în segment a mărcii PEUGEOT.

PEUGEOT 3008 oferă sisteme de asistență la șofat de ultimă generație, împreună cu PEUGEOT i-Cockpit® cu un nou head-up display cu afișaj de calitate și ecran tactil HD de 10-inch. Vehiculul ilustrează perfect strategia "Power of Choice" a Mărcii, cu un motor plug-in hybrid, tracțiune cu 2 sau 4 roți motrice și motorizări pe benzină sau diesel, ce asociază plăcerea la condus și eficiența.

PEUGEOT 3008 a cucerit clienții datorită calităților sale dinamice și stilului exterior distinctiv și modern. Interiorul echipat cu i-Cockpit® oferă o atmosferă tehnologică, caldă și confortabilă, un mediu foarte diferit în care clienții se simt în largul său, precum și unul dintre cele mai bune niveluri de satisfacție generală din Europa.


DESPRE MARCA PEUGEOT

PEUGEOT combină standardele înalte, alura și emoția cu scopul de a fi o marcă generalistă de top la nivel mondial. Prezentă în aproape 160 de țări cu 10.000 de puncte de vânzare, marca a vândut aproximativ 1.200.000 de modele în 2020. În 2021, după aniversarea a 210 ani de existență, PEUGEOT inaugurează o nouă identitate de marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea mărcii. Pe lângă gama completă de vehicule comerciale și de pasageri electrificate, PEUGEOT a dezvoltat un nou concept de Neo Performanță. Modelul 508 PEUGEOT Sport Engineered este primul din această nouă gamă de automobile eficiente și performante.