Pur și simplu energizante!

Peugeot - gama PLUG-IN HYBRID

PEUGEOT prezintă noile versiuni Plug-in Hybrid

Această gamă nouă completează motorizările existente pe modelele PEUGEOT 3008, Noul PEUGEOT 508 și Noul 508 SW. Motorizările HYBRID și HYBRID4 (4 roți motrice) vor echipa noul PEUGEOT 508 și noul 3008. Acestea vor fi disponibile începând cu toamna anului 2019.

Experiența de condus PEUGEOT va fi amplificată de noi moduri de condus pentru o plăcere și senzații reînnoite grație efectului magic al modului ZEV 100% electric, eficienței modului 4WD (HYBRID4), puterii modului Sport și versatilității modului Hybrid.

Tehnologia este simplă și intuitivă, oferind o libertate absolută: libertatea utilizării, cu vehicule adaptate parcursurilor rutiere urbane sau outdoor. Libertatea de a alege, cu 2 sau 4 roți motrice, 225CP sau 300CP, sedan, SW sau SUV. Libertatea utilizării cu 4 moduri de condus.

Aceste două motorizări noi sunt dovada tangibilă a viziunii PEUGEOT asupra unui condus fără constrângeri, incitant și din ce în ce mai eficient.

Motorizările noastre PLUG-IN HYBRID sunt în perfectă armonie cu valorile mărcii noastre: ele reafirmă promisiunea noastră de a amplifica simțurile. Cu această gamă nouă, nimic nu este mai simplu: clienții vor veni mereu să achiziționeze un PEUGEOT și vor putea alege dintre motorizările noastre, în funcție de utilizările lor!” Jean-Philippe IMPARATO, CEO PEUGEOT

TEHNOLOGIA PLUG-IN HYBRID

PEUGEOT prezintă noua sa gamă de motorizări PLUG-IN HYBRID ca primă dovadă concretă a unui viitor relaxat și tot mai plăcut pentru clienții noștri. Este vorba despre versiunile HYBRID și HYBRID4, cifra 4 indicând prezența tracțiunii integrale. 

Motorizarea pe benzină

Motorul pe benzină PureTech de 1.6L a fost modificat, fiind echipat cu un starter-alternator sau un sistem de răcire specific. Acesta oferă 180 CP în versiunea HYBRID, respectiv 200 CP în versiunea HYBRID4.

Noua cutie de viteze automata electrificată

Motorul PureTech este asociat cu noua transmisie automata e-EAT8 cu 8 trepte, rezervată sistemelor de propulsie PLUG-IN HYBRID.

Un motor electric este cuplat la cutie și oferă 110 CP pentru puntea din față.

Pentru tranziții optime și imperceptibile între convertoarele termice și electrice, convertizorul de cuplu este înlocuit cu un ambreiaj umed multi disc, ceea ce oferă 60Nm în plus, pentru o reacție mai mare.

Suspensie spate electrificată

La versiunile HYBRID4, suspensia spate multi-link este dotată cu un invertor, un motor electric de 110hp/80kW și un sistem de tracțiune integrală.

Baterie litiu-ion

Bateria litiu-ion (300 de volți) este poziționată sub bancheta din spate, atât la modelele HYBRID, cât și la cele HYBRID4.

Bateria are o capacitate de 11,8KWh (HYBRID) și de 13,2 KWh (HYBRID4), garantând o autonomie electrică de până la 50 km în ciclul WLTP(2) (60 km în ciclul NEDC(1)).

Modul standard va fi modul Zero Emission, mașina putând rula cu zero emisii până la 135km/h, atunci când intervine motorul termic.

Functii eficiente pentru o experienta inedita

O nouă funcție Brake

Șoferul va putea alege să activeze o nouă funcție Brake ce va permite decelerarea fără apăsarea pedalei de frână. Fiind o frână de motor, aceasta face posibilă, de asemenea, reîncărcarea bateriei, de exemplu, la rularea în pantă. În modul Drive, acționarea modurilor Shift și Park ale transmisiei automate este suficientă pentru a activa modul Brake. O acționare repetată dezactivează acest mod.

Noul sistem de frânare controlat electronic

În scopul creșterii autonomiei, sistemul de frânare i-Booster recuperează energia în timpul frânării sau al decelerării atunci când piciorul este ridicat (energia care se disipează în mod normal pe versiunile cu motor termic). Sistemul încorporează o pompă electrică care înlocuiește pompa vacuum de pe versiunile termice.

Noua funcție e-SAVE  

Funcția e-SAVE permite șoferului să-și rezerve resursele de curent pentru o distanță prestabilită (10km, 20km sau întreaga baterie) și poate fi selectată din meniul dedicat e-SAVE de pe ecranul tactil. Este suficient să selectezi modul Zero Emission pentru a comuta, la momentul dorit, propulsia electrică.

Încarcare rapidă și usoara a bateriei  

Bateriile se pot încărca complet:

  • în 7 ore de la un încărcător standard (3,3 kW)
  • în 4 ore printr-o priză de tip Green'up®  (3.3 kW 14A)
  • și chiar în mai puțin de la un Wallbox (încărcător de 6.6 kW 32A, disponibil opțional).

O experienta de condus amplificata de senzatii noi

Noile motorizări PEUGEOT PLUG-IN HYBRID oferă o nouă experiență de condus pentru senzații inedite.

Cinci moduri de rulare sunt disponibile la bordul automobilelor hibride plug-in: modul ZERO EMISSION, 100% electric, modul Sport pentru performanțe de excepție, modul HYBRID pentru un plus de versatilitate, modul 4WD pentru PEUGEOT 3008 HYBRID4 și modul COMFORT  (noul PEUGEOT 508 HYBRID)

Toate aceste moduri propun o mobilitate 100% electrică, în funcție de nivelul de încărcare a bateriei.

Sistemul PEUGEOT i-Cockpit® oferă o experiență la bord stimulantă și intuitivă. Acesta a fost adaptat pentru versiunile hibride și oferă informații și statistici detaliate cu privire la gradul de încărcare al bateriei sau autonomia maximă în regim electric.

Un indicator al nivelului de energie înlocuiește turometrul și include 3 zone diferite: Eco, Power și Charge. Acesta este flancat de alte două ceasuri, unul dintre ele indicând nivelul combustibilului, iar celălalt puterea. Autonomia disponibilă este afișată sub cele trei ceasuri.

Ecranul tactil include, de asemenea, un meniu specific pentru versiunea hibridă. Un buton pentru accesul direct a fost adăugat pe lângă comenzile obișnuite. Acesta oferă acces la informații noi, cum ar fi fluxul de energie, statistici privind consumul de energie electrică și consumul de combustibil, stații de încărcare etc.

Conectivitatea My Peugeot

Conținutul aplicației mobile MyPeugeot evoluează. Aceasta permite acum activarea unei încărcări de la distanță, cunoașterea procentului de încărcare a vehiculului sau evaluarea datelor privind consumul de carburant și consumul de energie electrică.

Motorizările HYBRID și HYBRID4 vor echipa modelele PEUGEOT 3008 și noul PEUGEOT 508 și 508 SW în toamna anului 2019.

Noul Peugeot 3008 GT Hybrid4

Noul Peugeot 3008 GT Hybrid4 este un vehicul cu tracțiune integrală care dezvoltă 300 CP/220kw. Un motor PureTech de 200 CP/147kw și două motoare electrice (unul pe puntea din față și celălalt pe puntea din spate) oferă fiecare câte 110 CP/80kw.

Mașina ajunge de la 0 la 100 km/h în 6,5 secunde. Capacitatea bateriei este de 13.2 kWh și asigură o autonomie de 50 de kilometri în ciclul WLTP (2) (60 km în ciclul NEDC(1)).

Peugeot 3008 GT HYBRID4 oferă tracțiune integrală, iar emisiile produse sunt de numai 49 g de dioxid de carbon la kilometru.

Sistemul de propulsie HYBRID4 este rezervat versiunii GT și vine cu un interior îmbrăcat în Alcantara și lemn de stejar. Mașina primește și sisteme de asistență și siguranță noi, preluate de la Peugeot 508, cum ar fi adaptive cruise control cu funcție Stop & Go și asistență la menținerea benzii de circulație.

La câteva luni de la lansarea sa, versiunii HYBRID4 i se va alătura versiunea HYBRID care produce 225 CP (165kW), grație motorizării PureTech de 180CP/132kW și unui motor electric de 110CP/80kW.

PEUGEOT 508 si 508 SW HYBRID

Noul PEUGEOT 508 HYBRID și 508 SW HYBRID îmbină motorul PureTech de 180 CP/132kW cu un motor electric de 110 CP/80kW, pentru o putere totală de 225CP/165kw.

Bateria are o capacitate de 11.8kWh și asigură o autonomie electrică de peste 40 km în ciclul WLTP(2) (50 km în ciclul NEDC(1)). Modelele produc emisii de COmai mici de 49g/km.

Volumul portbagajului este același ca la modelele cu propulsie convențională (487L pentru PEUGEOT 508 și 530L pentru PEUGEOT 508 SW).

Modelele sunt disponibile în 3 versiuni de echipare: Allure (si Allure Business), GT Line și GT.


Persoana de contact:

Rodica Ionescu
PR Manager Trust Motors
Tel: 0751 011 104

E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro

  • Peugeot - Paris 2018 (04)

  • Peugeot - gama PLUG-IN HYBRID (01)

  • Peugeot - gama PLUG-IN HYBRID (01)

  • Peugeot - gama PLUG-IN HYBRID (03)