Totul a început pe 26 septembrie 1810. Cea mai veche marcă auto din lume în activitate continuă să fie un deschizător de drumuri.
Pe 26 septembrie 2020, marca Peugeot a celebrat 210 ani de curaj, pasiune și inovație.
Începând cu revoluția modei din secolul XIX și continuând cu revoluția mobilității, odată cu era bicicletelor și automobilelor, marca Peugeot a spart întotdeauna tiparele, cu scopul de a regândi standardele mobilității.
Lumea s-a schimbat foarte mult în ultimele două secole. În ultimii 10 ani, viața noastră de zi cu zi a suferit schimbări majore, a devenit și mai alertă odată cu digitalizarea și superconexiunea, dar și odată cu noile moduri de gândire și consum și cu noile modele de mobilitate.
În tot acest timp, marca Peugeot s-a aflat într-o continuă schimbare, dar și-a menținut poziția de lider. A deschis noi căi pentru a avansa către servicii de mobilitate, pentru a oferi noi modele de succes pe piață și, bineînțeles, pentru a dezvolta mobilitatea electrică.
Pentru a celebra aniversarea a 210 ani de existență, PEUGEOT a dezvoltat un program de evenimente unice ce se vor desfășura de-a lungul a 2 luni.
Persoana de contact:
Rodica Ionescu
PR Manager, Trust Motors
Tel: 0751 011 104
E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro
Despre PEUGEOT
Plecând de la ofensiva tehnologică și electrificarea gamei sale, Marca PEUGEOT abordează cu entuziasm era tranziției energetice. Experiența de condus stimulantă și intensă, designul elegant și calitatea fără compromis, exprimă angajamentul mărcii față de clienții săi și contribuie la emoția pe care fiecare model PEUGEOT o declanșează. Prezentă în aproape 160 de țări, cu peste 10.000 de puncte de vânzare, marca a vândut aproximativ 1.500.000 de modele în 2019. PEUGEOT combină standardele înalte, alura și emoția, cu scopul de a fi o marcă generalistă de top la nivel global.