În categoria SUV-urilor electrice

Peugeot e-2008 - l'Argus 2021

Anul acesta, ceremonia de decernare a premiilor l’Argus 2021 s-a desfășurat în format digital, sub forma unei emisiuni TV găzduite de jurnalistul Margot Lafitte, la data de 28 ianuarie 2021. Lista premianților a fost dominată de vehiculele electrice, iar PEUGEOT e-2008 a avut o contribuție majoră, câștigând premiul l’Argus la categoria SUV-urilor electrice.

Marca PEUGEOT a câștigat numeroase premii acordate de publicația l’Argus. PEUGEOT 208 a câștigat premiul ‘Mașina Argus 2020’, la fel și PEUGEOT 508 care a primit distincția ‘Mașina Argus 2019’. De asemenea, marca a câștigat premii la numeroase alte categorii.

În era tranziției energetice, premiul câștigat de PEUGEOT e-2008 la categoria SUV-urilor electrice menține renumele mărcii PEUGEOT.

PEUGEOT 2008 face o figură aparte în segmentul SUV-urilor compacte, contribuind la ceea ce înseamnă astăzi succesul mărcii PEUGEOT: afirmare prin design și diferențiere prin inovație și tehnologie.

Primul SUV electric al mărcii PEUGEOT deschide calea către un nou univers al senzațiilor. La bordul acestui SUV 100% electric, conducătorul auto experimentează senzații intense, grație funcționării silențioase și absenței vibrațiilor.

Designerii mărcii au pus accentul pe comportamentul dinamic al noului diesel e-2008, ce asigură o plăcere la condus comparabilă cu cea oferită de versiunile pe benzină și diesel.

« În calitate de nou director general al mărcii PEUGEOT, sunt extrem de mândră și onorată să primesc premiul l’Argus pentru PEUGEOT e-2008. Câștigarea acestui premiu dovedește puterea de seducție a acestui model și recompensează performanțele oferite de acesta. Este alianța perfectă cu tranziția energetică, pentru că până în anul 2025 gama noastră va fi electrificată în totalitate» - Linda JACKSON – Director General marca PEUGEOT.

Premiul este acordat de un juriu format din 18 jurnaliști auto și specialiști ai publicației L’argus. Clasamentul este stabilit în funcție de următoarele criterii: prețul de achiziție, valoarea reziduală, consumul și prestațiile la utilizare (calitate, confort, plăcere la condus și design).

PEUGEOT e-2008 s-a clasat în fruntea clasamentului, devansând modelele Audi e-tron Sportback, Mazda MX-30 și Volvo XC40 P8.

Despre marca PEUGEOT

Plecând de la ofensiva tehnologică și electrificarea gamei sale,  Marca PEUGEOT abordează cu entuziasm era tranziției energetice. Experiența de condus stimulantă și intensă, designul elegant și calitatea fără compromis, exprimă angajamentul mărcii față de clienții săi și contribuie la emoția pe care fiecare model PEUGEOT o declanșează. Prezentă în aproape 160 de țări, cu peste 10.000 de puncte de vânzare, marca a vândut aproximativ 1.500.000 de modele în 2019. PEUGEOT combină standardele înalte, alura și emoția, cu scopul de a fi o marcă generalistă de top la nivel global.