În „sferă”, noul Peugeot 408 întoarce toate privirile...

Peugeot 408 - sfera Louvre

Dezvăluit publicului în luna iunie, Peugeot 408 Fastback va fi expus la Luvru-Lens, într-o sferă.

Pe 4 august, 4.08, Noul PEUGEOT 408 va fi dezvăluit în acest cadru, în care publicul va putea să admire modelul din toate unghiurile.

Este vorba despre o „sferă” transparentă, care se rotește și prezintă astfel noul model Peugeot 408 din toate unghiurile. Acest cadru este total neașteptat, la fel ca și designul noului 408 prezentat de Marca Leului în luna iunie.

Cu aspectul său unic de fastback dinamic și inovator, noul PEUGEOT 408 este menit să inspire. O echipă talentată de artiști, ingineri și tehnicieni din cadrul studioului de creație parizian Superbien a pus în aplicare proiectul conceput de agenția OPEn și l-a transformat într-o realitate uluitoare, care pare să sfideze gravitația.

Acești specialiști în proiectarea de echipamente unice și originale au creat inedita „vitrină”; care este baza și care este vârful acestei „Sfere”? Cum se poate întoarce noul PEUGEOT 408 cu susul în jos sau cum poate acesta să se răsucească și să se miște într-un mod atât de neobișnuit? Răspunsul este această sferă transparentă care înconjoară mașina și o prezintă astfel din toate unghiurile.

Luvru-Lens va găzdui această punere în scenă originală. Noul PEUGEOT 408, cu designul său sportiv și dinamic, a fost transformat într-o operă de artă unică, care probabil va fi expusă și în cadrul altor evenimente.

„Ne-a plăcut foarte mult ideea acestei opere de artă efemere, originală și seducătoare, care pune perfect în valoare noul model al Mărcii. Stilul inedit propus de noul PEUGEOT 408, apreciat de numeroșii clienți care l-au descoperit deja, este prezentat într-un mod foarte original, în cadrul unui decor magnific și modern -Muzeul de artă Louvre Lens”, declară Linda Jackson, CEO marca PEUGEOT.

„Peugeot face un pas înainte și inovează în toate domeniile. Sfera transparentă, concepută pentru noul PEUGEOT 408, ilustrează puterea de seducție a noului model Peugeot, indiferent din ce unghi îl privești. Acest proiect este perfect coerent cu noua identitate de marcă inaugurată de Peugeot", adaugă Phil York, Director Marketing și Comunicare marca PEUGEOT.

Scurtmetrajul intitulat „Neașteptat din orice unghi l-ai privi”, filmat la Louvre-Lens la mijlocul lunii iulie 2022, poate fi vizualizat la următorul link: Link

DESPRE PEUGEOT

PEUGEOT combină standardele înalte, alura și emoția cu scopul de a fi o marcă generalistă de top la nivel mondial. Prezentă în aproape 130 de țări, Marca a vândut peste 1 200 000 de modele în 2021. După aniversarea a 211 ani de existență, PEUGEOT a inaugurat o nouă identitate de marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea mărcii. Cu o gamă de vehicule de pasageri electrificată în procent de 80% și o gamă de vehicule comerciale electrificată în procent de 100%, PEUGEOT își continuă cu succes tranziția energetică. Din 2022, Peugeot va participa la Campionatul Mondial de Anduranță (WEC) cu Hypercar-ul hybrid 9X8.


Persoana de contact:

Rodica Ionescu
PR Manager PEUGEOT/CITROËN/DS
Tel: 0751 011 104
 E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro